sjuttiokilo.blogg.se

Träningsdagbok av något slag.

Ugångspunkt.

Kategori: Träning

Det är härifrån historien börjar.

Jag skaffade mig en sambo, och med sambo följer det med sambokilon, det vet väl alla?
- Ja, utom jag.

Jag har inte varit en tjockis, än mindre har jag varit hulken. Inget mål jag har, men det är ett faktum.
Jag har väl varit något mellanting av dom två, det bästa av två världar!

När jag i Juli ställde mig på vågen efter ett halvårs samboskap fick jag en chock. 84.6 visar vågen. I vild panik flänger jag land och rike runt för att testa alla vågar jag kan lägga händerna på. Resultatet? Jag var fet.

Nu har det gått någon månad sen jag började med träningen. Jag har inte kört speciellt skithårt. Har provat LCHF i en månad och det var väl skapligt men det är inte vem jag är som person, så jag la av. (Saknade pasta.)

Det var längesen jag klev på vågen nu, men jag vet vad min målsättning är. Det vet ni också nu när ni har skrivit in min bloggadress. Samt lite muskler på kroppen.

Vi får se vad som händer.

Note to myself: Bloggfjolla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: